Aan te leveren documenten

Welke documenten zijn er nodig voorafgaand aan het gesprek?

Bij een hypotheek komt veel kijken. Daarom is het handig als u uw plannen, uw wensen en uw persoonlijke situatie alvast op een rijtje zet. Hierdoor kan onze adviseur het gesprek goed voorbereiden en kan het adviesgesprek gaan over de dingen die voor ú belangrijk zijn.

Let op, bij het invullen bestaat er geen goed of fout. Het gaat erom uw huidige situatie en uw wensen en doelen zo duidelijk mogelijk aan te geven. U ontvangt het invulformulier van ons via de mail bij de afspraakbevestiging.

Graag de documenten in pdf aanleveren (download hier gratis Adobe Reader) en als volgt opslaan: 
(Eerst uw achternaam en vervolgens de inhoud van het document, zoals bijvoorbeeld paspoort, salarisstrook, werkgeversverklaring, etc.) 
voorbeeld: JanssenSalarisstrook.pdf  of JanssenWerkgeversverklaring.pdf

Indien u starter bent

-          Recente salarisstrook

-          Werkgeversverklaring

-          Paspoort of ID kaart (voor en achterzijde)

-          Recente pensioenopgave / www.mijnpensioenoverzicht.nl (let op! "Download gegevens of samenvatting" rechtsbovenin)

-          Overzicht spaargeld / schulden

-          Jaaropgaven afgelopen 3 jaar (alleen indien u geen vast contract of een intentieverklaring heeft)

 

Indien u doorstromer bent (al een woning hebt of hebt gehad)

-          De bovenstaande stukken

-          De afrekening van de notaris

-          De oorspronkelijke hypotheekofferte

-          Een recente jaaropgave van de hypotheek

-          De polis(sen) van (levens)verzekering

-          Recente waarde overzicht van de spaar- of beleggingspolis / rekening

Naar mobiele navigatie