Heeft u een klacht?

"Heeft u een klacht, vertel het ons. Bent u tevreden, vertel het uw vrienden". Misschien kent u deze oud-Hollandse tegelwijsheid nog wel. Ook bij ons zou hij zo aan de wand kunnen hangen. Klachten helpen ons immers om onze dienstverlening te verbeteren. En tevreden relaties zijn in het algemeen onze beste ambassadeurs.

U kunt uw klacht of idee melden via de contactpagina.

Als u ontevreden bent over onze dienstverlening en uw klacht wordt naar uw inzicht niet afdoende behandeld, dan kunt u deze ook voorleggen aan het Klachteninstituut Verzekeringen. Het Klachteninstituut biedt u één loket voor al uw verzekeringsklachten. Als u van mening bent dat u niet volledig bent geïnformeerd over onze dienstverlening en dat uw belang hierdoor is geschaad, kunt u eveneens bij bovengenoemd instituut terecht. Wij hebben ons onderworpen aan de bevoegdheid van het Klachteninstituut. Het formulier hiervoor staat op onze site.

Heeft u een klacht op hypotheekgebied dan kunt u deze eventueel ook melden bij de  Geschillencommissie Beroepscode Erkend Hypotheekadviseurs. Ook dit formulier staat bij ons op de site.

Als u tevreden bent over onze dienstverlening dan horen wij dat natuurlijk ook graag. Een tevreden klant is waar wij het voor doen. Op die manier kan er een lange termijn relatie ontstaan die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen.

Naar mobiele navigatie