Hypotheken

Aan te leveren documenten

Bij een hypotheek komt veel kijken. Daarom is het handig als u uw plannen, uw wensen en uw persoonlijke situatie alvast op een rijtje zet. Hierdoor kan onze adviseur het gesprek goed voorbereiden en kan het adviesgesprek gaan over de dingen die voor ú belangrijk zijn.

Welke documenten zijn er nodig voorafgaand aan het gesprek?

Let op, bij het invullen bestaat er geen goed of fout. Het gaat erom uw huidige situatie en uw wensen en doelen zo duidelijk mogelijk aan te geven. U ontvangt het invulformulier van ons via de mail bij de afspraakbevestiging.

Graag de documenten in pdf aanleveren (download hier gratis Adobe Reader) en als volgt opslaan: (Eerst uw achternaam en vervolgens de inhoud van het document, zoals bijvoorbeeld paspoort, salarisstrook, werkgeversverklaring, etc.)
voorbeeld: JanssenSalarisstrook.pdf of JanssenWerkgeversverklaring.pdf

Documenten starter

  • Recente salarisstrook
  • Werkgeversverklaring
  • Paspoort of ID kaart (voor en achterzijde)
  • Recente pensioenopgave / www.mijnpensioenoverzicht.nl (let op! “Download gegevens of samenvatting” rechtsbovenin)
  • Overzicht spaargeld / schulden
  • Jaaropgaven afgelopen 3 jaar (alleen indien u geen vast contract of een intentieverklaring heeft)

Documenten doorstromer

  • De bovenstaande documenten
  • De afrekening van de notaris
  • De oorspronkelijke hypotheekofferte
  • Een recente jaaropgave van de hypotheek
  • De polis(sen) van (levens)verzekering
  • Recente waarde overzicht van de spaar- of beleggingspolis / rekening

Heeft u hier nog vragen over?